HTML

Reklámzenék

Reklámokban szereplő aláfestő zenék címe, esetleg az eredeti szám klipje. Ha tetszik egy reklám zenéje és itt nem találod meg, írd meg egy kommentben és megkeressük.

Wrigley's Orbit 2010 - ne kövess

2010.04.14. 09:34 atomgape

Amikor először megláttam a reklámot, nagyon mulatságosnak tartottam a kis figurákat, amik mindenhová követik főhősünket:

 

A szám: Damien DeBoos (Nylon Studios) - Stop following me

A számot kifejezetten ehhez a reklámhoz készítették, ezért ez nem egy letölthető valami. Aki hasonlót szeretne hallgatni, ajánlom Chris Rea-t.

A dalszöveg:

I'm not so crazy
I keep my feet on the ground
One thing that bugs me
Keeps buggin' me is
Why you keep hangin' around
Got stuff to do
And sights to see
So please stop following me
Stop following me

4 komment

Címkék: reklám ad apró white 2010 figurák citrus orbit commercial követ wrigleys

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzenek.blog.hu/api/trackback/id/tr991912738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HRzsebet 2010.06.09. 23:50:57

hahó!

az új telenor reklám zenéjét nem tudnád nekem megmondani??:)
köszi

stuncenpudli 2010.07.28. 10:36:32

AZ engem is érdekelne!!!

betonacel 2010.07.30. 11:27:15

kísértetiesen hasonlít az opel C'MON figurás reklámjaira...

atomgape 2010.08.11. 23:41:16

@HRzsebet: Sajnos hiába kerestem a neten, pedig vagy negyedóráig próbáltam a dalszöveget is kihámozni a reklám alól. Aztán a youtube-on megjelent egy hozzászólás, ami a Telenoros csengőhangokat reklámozza, ott azt írják, hogy a "Play" című szám a "Moko" nevű előadótól. Kerestem erre is, de nem lehet megtalálni. Kb. 99,9%-ig biztos, hogy ezt a számot külön a Telenornak írták. A jó hír, hogy ha Pannonos vagy, ingyen letöltheted csengőhangként.

www.youtube.com/watch?v=JtInIFTAtcg
süti beállítások módosítása