HTML

Reklámzenék

Reklámokban szereplő aláfestő zenék címe, esetleg az eredeti szám klipje. Ha tetszik egy reklám zenéje és itt nem találod meg, írd meg egy kommentben és megkeressük.

Ford Fiesta 2010 Kinetic design

2010.06.18. 10:21 atomgape

Nagyon tetszett a zenéje, egészen odáig amíg meg nem hallottam teljes egészében az eredetit. :) De ugyanígy voltam a Focus reklámmal is.

Tehát a reklám:

És az eredeti:

(Az Ogilvy Advertising London készítette.)

És az eredeti:

Pluxus - Transient

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzenek.blog.hu/api/trackback/id/tr982158409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stuncenpudli 2010.07.28. 10:34:55

Ez szép és jó, de valaki azt eltudná nekem magyarázni hogy mi is az a kinetikus design???
Azt tudom hogy a kinematika az mozgástan, de hogy design is, ez azt jelentené, hogy pl. a légellenállása nagyon jó.

mámorka 2010.07.28. 11:59:03

Szerintem csak egy marketing fogás, lehet hogy így akarják kifejezni, hogy már az autó formája is a mozgást fejezi ki. Lehet hogy én mondom rosszul, és nem marketing fogás, hanem tény, de ezt szerintem mindenki döntse el maga, akinek ilyen kinetikus "űrhajója" van! :D

Terron 2010.07.28. 12:33:26

Szerintem annyira nem lett űrhajós a kinézete bár az biztos hogy az elnevezése az inkább a következő marsjáróra illene jobban. De azért az biztos hogy a marketing nagyon él. Bár biztosan ezzel a névvel nem a konzervatív vásárlókat célozzák:D

Töhötömke 2010.07.30. 09:34:40

Hát űrhajós kinézete nem is de nem igazán egy kocka autó:) Nekem nagyon tetszik, áramvonalas az egész autó ami nekem a nagy sebességre utal, jó most nem a száguldásra gondolok hanem hogy kényelmesen lehet menni mondjuk 130-at is.

Cloover 2010.07.30. 11:16:21

Szerintem is jó lett a kocsi. A videó talán lehetett volna jobb de zene sokat dobott rajta. A kinetika elvileg a fizika mozgástanával foglalkozó tudományága így akár a kinetikus design fogalommal utalhatnak arra is, hogy a kocsi sokkal mozgékonyabb és kisebb a légellenállása a kocsinak. Szép és letisztult formákat vonultat fel.

betonacel 2010.07.30. 11:24:30

komoly járgány, de nekem még mindig az új Kuga jön be, a hülye név ellenére is, én ráadásul a magasabb autókat szeretem. Jobban szeretek magasan ülni, és nem mellékes, hogy biztonságosabb is. Amúgy mindkettőt meg lehet nyerni egy hosszú hétvégére.

Renikeee 2010.08.02. 09:29:07

Nagyon jó kis videó lett! Nagyon jól össze van rakva. Szerintem minden nagyon nagy összhangba van a videóban. És a zene is a lehető legjobban illik a videóhoz. ÉS ez az új Fiesta hihetetlenül szép lett.

memphis55 2010.08.02. 14:20:52

Valaki mesélje már el nekem mi értelme van egy ilyen városi terepjárónak:) sokkal többet eszik mint egy személyautó
és cserébe csak magasabbról látod az utat.
de a fiesta meg a mondeo nagyon ott vannak.

hoferi.ho 2010.08.05. 09:21:28

Hát ha például karambol történne én inkább ülnék egy városi terepjáróban mint egy sima autóban, sokkal biztonságosabbak ilyen szempontból. Valamint ha esetleg elmész a telekre vagy valami hasonló akkor jobb ez megint csak mint egy sima autó. Arról nem is beszélve hogy néhány itthoni út már lassan terepnek számít, annyi a kátyú rajta.
Volt már szerencsém olyan úthoz is amint több volt a kátyú mint a normális út, minden túlzás nélkül.

MártonFull 2010.08.05. 11:08:01

Huu jól elment a beszélgetés a reklám zenéjétől, no de hát ez is csak egy autós reklám nem?
Mindenesetre egy terepjáro nem feltétlenül sokkal biztonságosabb mint egy sima városi autó, például a Renault és a ford nagyon jó abban hogy biztonságosak! Ott vannak a töréstesztek azok mindent elárulnak, egy terepjáró meg csak talán annyiból, jobb hogy terepen, és igen bizony jó pár hazai kátyús kisebb út is beletartozik, ilyen utakon sokkal szebben megy kisebb az esélye annak hogy megdob felborulsz kicsúszol és stb.

Tekla123 2010.08.06. 09:27:32

egy terepjáró biztonságosabb, például abból a szempontból is, hogy magasabban vagy, ha ütközés történik akkor nagyobb eséllyel maradsz ezen a magasabb helyen és a másik autót magad alá gyűröd. Plusz nehezebbek általában és masszívabbak. Ezek egy ütközés szempontjából mind mind a terepjáró felé billentik a mérleget. Mondjuk azért esetfüggő erősen, de alapvetően nagyobb esélyed van túlélni a dolgokat. (mondjuk ha mindkét autó 100-al megy ott már amúgy is csak az őrangyal segít mindkettőn)

atomgape 2010.08.11. 23:26:16

@Trackid: Igen, iogazad van! A Ford azt akarja kifejezni, hogy az autó vonalai olyan dinamizmust sugallnak, hogy álló helyzetben is mozgást "imitál".

atomgape 2010.08.11. 23:29:40

@MártonFull: Szerintem azért ezek a város terepezők amiatt mégis biztonságosabbak (és ebben Teklának van igaza), hogy nehezebbek, és a kinetika itt is érvényes: lehet, hogy pl. a Merci Smart nagyon biztonságos, de nagyon nem mindegy, hogy egy Fiestával, vagy egy két tonnás Kugával fut össze, mert az utóbbi úgy leröpíti az útról, mint egy labdát.
süti beállítások módosítása