HTML

Reklámzenék

Reklámokban szereplő aláfestő zenék címe, esetleg az eredeti szám klipje. Ha tetszik egy reklám zenéje és itt nem találod meg, írd meg egy kommentben és megkeressük.

Idegesítő reklámok - Bifidusz és a tsai

2011.03.18. 22:22 atomgape

Sajnálom, hogy nem volt időm a blogra elég sokáig, de közben új dolog is eszembe jutott: Az eddigi bejegyzések mellé egy új rovatot is létrehozok, amiben a számomra különösen idegesítő reklámok fognak szerepelni.

Az egészséges élet egyik szimbóluma a joghurt, illetve egyéb tejszármazékokból készített ételek. Nem is azt szeretném cáfolni, hogy nem egészségesek a reklámozott termékek, az összetevők elemzése nem célom. Azonban a tálalás! (Ha megengedhetek egy szóviccet.) Idegesítő klisék és szóösszetételek:

  • "Ha valami nincs rendben itt bent..." - Nem lehet kiejteni, hogy gyomor?
  • Nyíllal mutatják a beleinkben a széklet irányát, amelyek gömb alakúak
  • Mindenképpen valami iszonyatosan tudományosat kell mondani, a bifidus essensis és bifidus actiregularis csak két kiragadott példa. A Bifidobaktériumok szép elnevezése, amely tényleg gátolja a betegséget okozó baktériumok szaporodását, de könyörgöm, ez minden joghurtban megtalálható! Kb. mintha azzal reklámoznák az ásványvizet, hogy "széndioxiddal dúsított dihidrogén-oxid, az oxidok segítenek megállítani a bőr öregedését". Remélem, nem most adtam remek ötletet valami reklámos szakembernek...
  • Ami külön "gázos" (bocs ismét a szóviccért), az a felrepülő fickó, aki a beleiben felgyűlt gázoktól nem tud szabadulni. Mi van, lepecsételték a valagát?
  • Ami még külön tetszik, hogy a hétköznapi embert úgy állítják be, mint akinek folyton gyomorpanaszai vannak és folyton ettől parázik, természetesen fűvel-fával megbeszélve a szorulásának vagy puffadásának részleteit. Különösen ellentétben van az első pont álszent megfogalmazásától
  • "Mi atuk a filágnaka demokrasziát" - kell még valamit mondanom? - ultraciki.

 

Bónusz sztori: Épp most volt egy furcsa esetem, gyártót direkt nem említek: felnyitottam egy fél literes (450 g, ugye) joghurtot, de nem tudtam megenni, így lezárva visszaraktam a hűtőbe a felét és elfeledkeztem róla annak módja szerint. Másfél héttel később benézek a nagy fehér dobozba, hogy mizu, meglátom hogy van joghurt, egyből rámozdultam, és amikor megéreztem a súlyát, akkor jutott eszembe, hogy ez már vagy 10 napja bontva van. Megnéztem, semmi nem látszott rajta (!). Óvatosan megkóstoltam, semmi baja, az eredeti íz. Persze azonnal kidobtam az egészet és elhatároztam, hogy lemondok a "tejes kényeztetésről", a gyümölcsös joghurtról eztán, hiszen ami annyira műanyag, hogy nem romlik meg, biztosan nem tesz jót "odabent". :) Azóta natúr joghurt + lekvár a menő.

Szólj hozzá!

Címkék: joghurt bifidus

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzenek.blog.hu/api/trackback/id/tr722751556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása